tisdag 29 mars 2011

Lev som en gris, dö som en hund

Nu har jag skrivit klart mina intervjuer till mitt projektarbete. Ett jobb som tar sin LILLA tid. Ehe. Nu vet ni.

Lite bilder från mars månad, ingen inbördes ordning.

Så här kan det se ut vid mitt skrivbord när jag ska plugga. Men det gör det aldrig. Eller jo, här gjorde det det. Den med god synskärpa ser en ökenråttsbebis på mobilen. Tror det är ökenråtta.


Här testade jag lite tuffa effekter med min kamera. Den med god synskärpa ser att väggarna är blå. Förlåt för det återkommande motivet TISSE. Eller Tisseboi, som vissa väljer att uttrycka det.


Jag var på Stadt också. Det blir roliga bilder då. Jag tror jag ser vilka det är på bilden, men jag nämner inga namn.


Den här bilden var ju spexig.


Ännu en fin Stadt-bild. Som sagt, väldigt dålig inbördes ordning. Det här är min väninna, förlåt: en av mina väninnor, med samma namn som jag. Undrar vad hon heter. Hon ville iallafall vara med på bild, och det fick hon. Nästan iallafall.

Nu ska jag bege mig iväg på en röd cykel. En DBS. Den Bäste Sykeln.

3 kommentarer:

  1. skojigt inlägg, fast det är ingen ökenräv! jag vet detta då det är jag som har skickat bilden till dig. det är en fennec-räv. jag skulle ju ringa dig snart kom jag på. håhå jaja. var sak har sin tid.

    SvaraRadera
  2. jag skrev ju ökenråtta, vilken flopp. räv var det ju. fennec alltså, den känner jag inte till.
    VI HÖRS SNART FÖR FAN.

    SvaraRadera
  3. fan, jag gick och funderade på om jag skrivit ökenråtta eller ökenräv jättelänge efter att jag postat den där kommentaren. jag tänkte rätt, och gjorde fel. så kan det gå när man inte har alla indianer i kanoten! för en fennec-räv är ju en räv som lever i öknen. vet inte vad jag tänkte på där. VET INTE VARFÖR JAG SKRIVER VÄRLDENS LÄNGSTA KOMMENTARSVAR PÅ DETTA. ska jag ba gå och lägga mig.... kram

    SvaraRadera