måndag 31 oktober 2011

Sexism

gör mig så jävla förbannad.

Här försöker man kämpa med att gynna en jämställd värld, men så finns det några jävla grisar som håller uppe det här jävla könsidealet och jag vill bara spy. Det är inte bara det att de förstör unga människors (och äldre med för den delen) liv med en massa jävla skitpropaganda, utan att de KAN MED?!?! Jag skäms över att kvinnokroppar ska exponeras över hela jävla stan, internet, media, kan vi inte bara få ha dom för oss själva?

Hur fan kan nån gå med på att fotas i jävla äckelporrpositioner som ska publiceras? VA? Om inte annat kan man väl tänka på ens medmänniskor, kan inte vi få slippa skiten?

Blir så irriterad. Vet inte om jag vill lägga upp länken till min upprördhet, men kan säga att det var kostymreklam riktad till män, med budskapet: bär du våra kläder kommer sexiga tjejer med stora bröst vilja kräla på dig i många roliga ställningar.

OCH JAG VILL BARA SPY. Vad är det här för värld? Jag vill inte leva när folk är såna här. Fyfan.

2 kommentarer:

  1. BRA SEROKA! Btw var det Halloween nu i helgen. Det är så roligt att klä ut sig till slampa! Min pojkvän klädde dock ut sig till troll i mantel. Haha!

    SvaraRadera