fredag 18 februari 2011

Home is wherever I’m with you

Att ha en vän är som att ha ett hem. Nu sitter vi här. De Två Vännerna. Framför oss har vi en stor (STOR) bricka med diverse godsaker. Såhär ser brickan ut:

Till denna bricka lyssnar vi på Detektivbyrån. Jävligt gött är vad det är. På tal om gött så tänker vi denna afton publicera en LISTA, för ovanlighetens skull. Vi är väldigt förtjusta i listor. De beskriver så mycket i så få punkter. Dagens lista behandlar "uttryck vi tagit till våra hjärtan". ( <3 ) 

Seså, då kör vi. PANG PÅ BARA. 





Lista över uttryck vi tagit till våra hjärtan
1. Jävla mögelkuk
2. Sluta gnäll. Är du man eller mus?
3. I helgen ska jag supa jävel
4. Det finns en där som bryr sig (tillhörande pekning in i ett tomt rum)
5. Väskan är ett måste för en riktig cosmotjej!
6. Jadu, den som har en lever får se
7. Jag är inte tappad bakom en vagn
8. Väx med Vux
9. Så kan det gå när inte haspen är på
10. När fan blir gammal blir han religiös
11. Mona has entered the building
12. Vad är du för rövhatt?
13. Gött mos, äcklig korv
14. Smartast i kommun
15. Jag känner mig som en döfödd vetelängd
16. Bira, bira, bira! Bärs, bärs, bärs! Bira! Bärs! Bira! Bärs! 
17. Wallh4x
18. Den man ligger med får bädda

Hoppas att du fick dig en tankeställare alternativt en hel repertoar med nya uttryck. Nu fortsätter vi med vårt h4x4nde. 

Hej, då. 
( :) )


5 kommentarer:

  1. haha åh. jag vill också vara med på era MYSKVÄLLAR.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som en lyxig bricka. Fina uttryck också, en kväll ska jag använda mig av alla.

    SvaraRadera
  3. Ja, Elvira, det vill du nog. Men det kommer en vacker dag!

    Matilda, den kvällen kommer bli den bästa i ditt liv.

    SvaraRadera
  4. Jag tror att du har rätt s00f.

    SvaraRadera
  5. Ni uppdaterar så dåligt.

    SvaraRadera