söndag 6 februari 2011

Vår

Jag tycker man kan kosta på sig att lyssna på lite sorgsen musik nu på vårkanten. Det är ju snart sommar! Det kommer liksom blir varmt och bra i vilket fall. På hösten däremot, då gör man nog bäst i att inte gräma ner sig alls. Då om någon gång ska man väl uppehålla sig för att slippa inse att det kommer vara kallt i sex månader. Nu vet vi ju att det kommer vara varmt och skönt och soligt flera månader, utan skola och sån skit. Så då kan man lyssna på sorglig musik om man vill. För sorglig musik är ju så fin.

Det här är mitt enda försvar till varför Shoreline är med på min vårspellista.

Jag är inte klar med spellistan än.

1 kommentar:

  1. Shoreline borde vara med på alla listor. Här är min och Lisas favvolista of all time:
    1. Shoreline
    2. Lidköping låten
    3. Lidköping låten

    SvaraRadera