söndag 29 maj 2011

God knows I want to break free


Ja, precis.
Allt som någonsin skulle göras i den kommunala skolan är nu färdigt för Julle. Jag bestämde mig för att nu börja söka efter livets äventyr. Jag och min vän Sofia talade om att alla människor bär på ett litet äventyr inom sig, eller snarare att en människa är synonym med ett äventyr. Det tror jag på. Jag vill ha ett äventyr, därav vill jag ha människor och jag vill ha så mycket människa jag bara kan få. Jag tror att jag älskar andra väldigt mycket. Inte andra som i "polare", utan andra som i mänsklighet.

Tidigare har jag känt att "Mänskligheten är ju fan körd
i skit!!! :(" men jag tror nog att jag gjort en u-sväng där. Jag ska äventyra lite i vardagen och det kommer inte att ske framför www.facebook.com. Igår var jag och Sofia ute på ett äventyr. Vi slaskade med en hov i Lidan efter skatter. Det gick i
nte så bra, men det var ett äventyr. Här kommer bilder från olika äventyr från förr:












2 kommentarer:

  1. klokt inlägg! men det stavas HÅV. hov är hästens fot.
    väl mött! /seroka

    SvaraRadera
  2. vilka tider det var! men snart är det dags för den bistra verkligheten!! hehe skoja lov först ju. LÅV. hehehe puss

    SvaraRadera