onsdag 4 maj 2011

Inga kläder

Jag tycker att Veronica Maggios nya album är bra. Det heter "Satan i gatan" och den bästa låten heter "Inga kläder". Något för alla oss som gillar nakna människor.
Jag vet hur du ser ut i inga kläder  Kan det va därför du blev obekväm när  Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej  Men när du strippar och klär av dig är det samma grej  Samma grej  Men när du strippar och klär av dig är det samma grej 
Så bra.
Visst du kan skratta och låtsas som ingenting  Men jag vet allt om dig för du har varit min  Du är nån annan nu i och för sig  Men när du strippar och klär av dig är det samma grej  Samma grej

2 kommentarer:

  1. ja gör det elsa! den är så fin tycker jag. har förövrigt blivit "besatt" av nakenhet och så, men det hör kanske inte till saken.

    SvaraRadera