tisdag 17 maj 2011

Innan Jesus var född

När jag var liten skrev jag en tidning som hette "OLGA". Den var en slags parodi på en tjejtidning och handlade om olika politiker och andra världskända snubbar. "Exklusiv intervju med Usama bin Ladin", "Vinn Saddams söta basker!", "Kungen av sommarängar - Vladimir Putin" och "Sexige Bo Lundgren talar ut" var några av rubrikerna. Det var en jättebra tidning. Ibland är det tråkigt att bli stor och inse att det inte skulle bli lika bra om jag gjorde tidsskriften idag.

Förövrigt har jag flera gånger de senaste två åren fått kommentarer om mina tånaglar. Häromdagen hittade jag även en tånagel i min säng. Nu har jag dock "dragit tummen ur rumpan" och klippt av naglarna med min fars nagelsax. Det var intressant att se dem falla. Oj. Nu upptäckte jag precis två mappar på min dator som verkar innehålla 30 virusfiler vardera. Oj. Ja, det ordnar sig nog i framtiden. Saker och ting brukar ju göra det.

Om någon har missat Påtalåten med Ola Magnell så tipsar jag om den.

3 kommentarer:

  1. tidskrifter heter det tror jag. men i alla fall så trror jag den här tidningen skulle bvli väldugtr bra nu med, men jag förstår vad du menar. jag poch min kusin gjorde lus-magasinet när vi var unga och så tejpade vi in en lus.

    SvaraRadera
  2. Självklart heter det tidskrifter. Handlade den om en lus? Var det en av era löss som tejpades in? Låtsades ni bara att det var en lus? Var det egentligen en annan insekt?

    SvaraRadera
  3. den handlade om löss. vi tog ett kryp som kröp på min morfars hjässa och tejpade in den och skrev om lusen. möjligt att det var ett annat kryp under lusförklädnad

    SvaraRadera