onsdag 22 juni 2011

En riktigt sugig p-rulle

Häromdagen myste jag i goda vänners lag när idén om att se filmen "Sucker Punch" dök upp i någon av de närvarandes hjärna. Vi såg filmen. Jag har varit med om mycket inom filmväg, men det här var den första filmen någonsin som jag såg med känslan av "Vilken jävla flopp". Filmen handlar om...ja, vad handlar filmen om? De första 5.19 minuterna är fantastiskt bra med följande soundtrack i bakgrunden: Emily Browning – Sweet Dreams (Are Made Of This) - Sucker Punch: Original Motion Picture Soundtrack

De först 5.19 minuterna tänkte jag alltså: "Fan vad bra. Detta kommer leda till något storslaget". Tji fick jag. Sannerligen. Snälla, se den här filmen. Berätta för mig vad den handlar om. jag vill så gärna veta. En tjej som blir lobotomerad, tror att hon är på en bordell plus i Andra Världskriget? Ett mentalsjukhus som egentligen är en bordell? En porrfilm för femtonåriga onanerande pojkar? Jag vill så gärna veta. Se den. Prata med mig. Förklara för mig.

2 kommentarer:

  1. men du postade från fel användare! det står att jag var med och skrev. det gjorde jag ju inte.

    men i alla fall så har jag en fobi för maskerade porrfilmer. alltså filmer som låtsas vara nåt annat än porr men så har folk bara sex hela tiden. livet handlar inte om sex. jag såg halva american pie en gång, det var något av det värsta jag gjort. förutom att ha gått mellanstadiet då, men det har vi ju redan pratat om.

    SvaraRadera
  2. ska fan ta och se den och se om jag fattar något (troligtvis inte), men I'll get back to you if so!

    SvaraRadera