onsdag 6 juli 2011

PIP

Arvika förra året. Kapad bild finns ju i BLOGGIS marginal.

I år är det PIP som gäller. Vi valde inte PIP för det tuffa namnet. Vi valde PIP för de intressanta banden.

Låt oss titta på vilka band som kommer till PIP.
  • Paramore. Överskattat band som kanske är värt att titta på.
  • Ke$ha. Ingen hit kanske.
  • Pendulum. De har ju en låt som är populär, det skulle jag vilja se.
  • Nationalteatern. Citerar Julia: "det är ju ett gammalt proggband från sjuttiotalet. hela bandet är iofs utbytt, men ändå!"
  • Daniel Adams-Ray. Han är ju en trevlig prick.
  • Bob Hund. Jaja.
  • Dia Psalma. Citerar Julia: "jag har sett dia psalma ungefär fem gånger för mycket."
  • Miss Li. A fast nä.
  • Tove Styrke. Se ovan.
  • The Ark. De är nog härliga live.
  • Slagsmålsklubben. Ja! Jag är fett sugen.
  • Veronica Maggio. Ja, det är bra. Jag kan ju ungefär alla låtar från senaste albumet.
  • Den Svenska Björnstammen. Haha! De var ju på Arvika också, precis som Dansa med killar.
  • Rasmus Seebach. Han tar nog priset i tråkigaste liveframträdande.
  • Those Dancing Days. Känns ju igen.
  • Håkan Hellström. Ja men vadå, jag har bara sett honom typ fyra gånger live. Hrm.
  • Maskinen. Mycket bra live!
  • Movits! Haha, de var ju ingen hit på kullenfestivalen.
  • Adam Tensta. Hahahaha, lever han fortfarande.
  • Marcus Price and Carli. Har ju gjort den fantastiskt fruktansvärda låten "mat bira kvinnor weed"
  • Mohombi. A fast uöh. Värt att se för dansarna dock!
  • Rebecca och Fiona. Vad är det?
  • The Concretes. Låter som nåt som typ ELVIRA skulle lyssna på.
Med flera!

Kul ska det bli i vilket fall.

Nu ska vi gå igenom min packning också. Följande lista tar inte hänsyn till självklara saker som typ pengar och biljett.

Nödvändigast i min packning: kudde
Minst nödvändig: den tredje nässprayen
Finast: kameran
Fulast: mammas regnjacka
Dyrast: kameran
Billigast: näsduk
Antal klädesplagg (exklusive trosor och strumpor): 11
Roligast: The Block
Tråkigast: tampong
Farligast: tång
Minst farlig: räkost
Den jag kommer använda mest: linser
Den jag kommer använda minst: solkräm

Ha så trevligt medan jag är borta! Det kommer jag ha.

1 kommentar:

  1. jag lyssnar INTE på concretes. tog lite illa upp av det faktiskt

    SvaraRadera