måndag 12 december 2011

God only knows what I'd be without you

Min nya favoritlåt.

http://www.youtube.com/watch?v=EkPy18xW1j8&feature=fvst

Den låten ska jag lyssna på när allt känns lite skit.

Tillägnad Julle och Elvickan. De två hjältarna som får höra om min skit varje dag. Det går inte en dag utan att jag vill smsa om allt som händer i mitt liv. Och varje dag vill jag ringa för att allt alltid blir lite bättre liksom.

Kvinnorna i mitt liv: Mamma, Julia, Elvira.

Varför känner jag mest dessa känslor nu för tiden?
- pluggångest
- ångest över livskval
- ångest över andra människor
- ångest över mig själv
- allmän ångest

Ja, det kan ingen svara på. Jag blev lite sugen på att bli kristen och att plugga till läkare idag. Jag tror det är ett tecken på att jag saknar en fin vän.

Livets hårda skola, ja det är så sant som det är skrivet. Ska tatuera in det.

4 kommentarer:

  1. Det bästa måste ju ändå vara att det är ömsesidigt! Om du fattar. Jag älskar ju dig så jag vet inte vad. Kram och håll ut!

    SvaraRadera
  2. Kvinnorna är här, Seroka.

    SvaraRadera
  3. Jag blev djupt rörd av låten. Eller inte av låten I SIG, men ja, ni fattar.

    SvaraRadera
  4. den låten, ja. helt fantastisk. tacka vet jag beach boys bara. och tja, ångesten känner jag till alltför väl, men just nu tänker jag bara på allt roligt jag har framför mig och mår så jävla bra! ångesten kan ligga död ett slag för jag behöver den inte! kram på dig!

    SvaraRadera